Pazar, Aralık 06, 2015

2016 Yılının favori gözlükleri


Bilen bilir güneş gözlüğü hastalığım olduğunu. Marka olsun yada olmasın deli gibi alırım. Hava bulutlarla doluykende takarım. Ee kırışıklıklarımız olmasın dimi:))
   Güneş gözlükleri artık yaz olmasına gerek yok her mevsim vazgeçilmezimiz olmuş durumda. Dışarı çıkarken kış aylarında bile çantamızdan ayırmadığımız parçalardan. Güneş gözlükleri tarzımızı yansıtan aksesuarların başında geliyor. Kimi zaman giyim tarzımızı tamamlasın diye, kimi zaman saçımıza aksesuar olsun diye ve kimi zamanda yüzümüzdeki pürüzleri kamufle etmek için vazgeçemiyoruz=)

Cat Eye gözlükler: Cat eye gözlükler fazlaca iddialı gözlükler arasında. Yüz hatlarını daha gergin gösterir. Sarkmaları gizler. Yorgun bir günde kurtarıcınız olur. Koyu ton bir rujla kullanıldığında dikkat çekici olmamak imkansız :))

Yuvarlak Çerçeve Gözlükler: Hiç eskimeyen, herkesin gözdesi, zamansız bir model. Retro, retro, retro.. Renkli modelleride var. Her tarza uyar.Ben daha çok simsiyah seviyorum. Sporda olur, şıkta.  Unisex bir model olduğu için heryerde bulabilirsiniz ve her fiyatta.


Büyük Çerçeveli Gözlükler(Oversized) : Oversized modası giyimde olduğu kadar güneş gözlüklerine de yansımış durumda. Kaşları tamamen kapatan bu gözlükler yüzdeki defolarıda saklamaya birebir. Yuvarlak ve biraz kilolu yüz hatlarına sahipseniz size daha çok yakışacaktır. Benim gibi minyonlara çok yakışmasada ben vazgeçemiyorum. :))




Retro Stil Gözlükler: Özellikle kendi tarzına ve kalitesine münhasır insanlar bu gözlükleri tercih ediyor. 70'li yılların stilini yansıtan bu gözlükler giyimde olduğu kadar gözlüklerde de aldı başını yürüdü. Benim gibi hippi tarzı seviyorsanız koleksiyonunuzda bulunmalı.
Sıradışı Güneş Gözlükleri: Bu gözlükler sokakta dikkat çekmek isteyen marjinal tarz ikonların tercihi daha çok. Çiçekli, geometrik şekilli bu gözlükler fazla iddialı olsa da tarzınıza bonus puan yazıcaktır. 



"Nerd" Gözlükler: Nerd gözlükler gözünde bozukluk olsun olmasın herkesin aksesuar olarak kullandığı bir model.  Kemik çerçeve bu gözlükler entellektüel bir tarz yakalamanızı sağlarken, sokak stiline de uyum sağlıyor. Benim gibi - 2.0 numara miyoplar içinde en şeker şeyler. :)


Tarzınız olsun.  Ama size yakışan.  Copy-paste değil.  Moda ve stil dolu günler. :)  


Hiç yorum yok: